×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Röka i samma rum som gravid. 18+

Postat av robin450 den 22 Juli 2015, 12:27
48 kommentarer · 1 932 träffar
Hej! Detta är kanske helt fel forum att skriva i men skit samma.

Har en gravid flickvän som är i v 30. Igår så träffade hon ett gäng kompisar och umgicks i ett ute rum. Folk tänder cigaretter och alla känner min sambo och vet mycket väl att hon är gravid. Dom hade inge ens öppnat fönstren förän min sambo bad dom att göra detta, och när dom gjorde detta tyckte hon att det var ok för dom att sitta och kedje röka där. Alltså detta gjorde mig förbannad! Alla är mellan 23 och 28 år! Hur fan kan man vara så jävla pantad undrar jag? Tycker min sambo är en idiot som ändå tyckte det var ok. I hennes mening var det som att sitta utomhus och röka, men det är det ju knappast. Röken åker ju runt i det jävla rummet och hon Stank rök när hon kom hem.

Idag drog jag upp detta igen och sa att jag kan inte förstå att dom är så jävla efterblivna. Sånt räknar man ju ut själv! Det är ju en självklarhet att man ställer sig utomhus och röker när det är en gravid kvinna i sällskapet. Detta blev ett bråk och hon sa till mig och hålla käften och smällde igen dörren till sovrummet. Men jag släppte det inte utan var tvungen och säga en sak till till henne som jag inte hann säga innan hon sprang in dit. Jag sa till henne att jag vill smsa eller ringa dom som var där och fråga vad fan dom tänker med. Och detta blev ju såklart bara värre.

Hade jag varit med om något sådant här och det inte ens var mitt barn, så hade jag blivit lika förbannad på folk om dom helt plötsligt satte sig inne i ett ute rum med öppna fönstren och börja röka bredvid en gravid kvinna. Jag hade frågat om dom är seriöst dumma i huvudet och släng iväg ciggen från dom.


Men nu till min fråga.

frågan är om det bara jag som tycker så här eller skulle ni om det var era tjejer som kom hem och berätta detta som ingenting och tyckt att det är la inget. Eller hade ni regerat som jag? Och även om ni tycker jag ska dra upp detta med hennes vänner och verkligen fråga som jag sa inna, hur fan dom tänker?

Hoppas jag kan få några seriösa svar här.

Mvh

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..