×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gym, dålig kost

Postat av Callekarl123 den 21 Juli 2015, 11:52
27 kommentarer · 776 träffar
Tja, har tränat i cirka ett halv år nu men är inte riktigt nöjd med resultaten, ser inte speciellt mycket skillnad faktiskt.

Har sänkt mina träningspass till fyra gånger i veckan nu under sommaren för att se om jag skulle få bättre resultat av det, försökt googla lite och tydligen är det bättre om man låter musklerna vila lite, fram tills i början av juni körde jag 6 gånger i veckan.

Mitt mål med min träning är att bli mycket större, ligger på cirka 60 kg och är 1,73 lång.

Om jag själv skulle gissa så skulle jag gissa på att mycket beror på att jag inte äter så bra. Käkar väldigt mycket skit, och får oftast inte i mig tillräckligt med protein. Vad ska man käka som innehåller mycket kalorier så att jag ändå går upp i vikt men också så att jag får i mig tillräckligt med protein? Vill helst inte köra på gainers då jag tycker konsistensen är så jävla äcklig.

Är förövrigt 16 år gammal.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..