×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-4

Mardröm Problem!!

Postat av TheSeriesMan den 3 Juli 2015, 22:55
12 kommentarer · 804 träffar
Hej jag har en grej jag måste säga och se om någon vet varför!.... Det var en gång när jag var nio när jag satt vid min dator och spela och sen så skickade min kompis en länk på skype så jag klickade på den och inte visste inte vad det va och efter det kommer det en screamer. och jag blir döds rädd och stänger ner den stänger ner datorn och vill inte starta den igen.... sen den natten drömmer jag om den screamern och att en hacker håller på med min dator... sen något år senare är jag 11 då blev jag hackad för första gången Allt började blinka min kamera min cd Sak började öppna och allt sånt. sen drömmer jag om att min dator ska stänga av den men den vill aldrig sen efter ett tag kommer det upp screamers på alla mina skärmar jag har 3 stycken och skriker jag vaknar inte så i drömmen börjar jag dra ut sladdar men inget händer sen skriker jag sen vaknar jag sen tar jag min mobil springer in till soffan i vardagsrummet och sover i soffan för jag var så rädd... sen så efter några månader så drömmer jag om att det är en screamer alla mina skärmar och jag försöker komma åt strömbyrtaren men det är något som drar mig ifrån den hela tiden efter ett tag börjar jag grina sen så vaknar jag livrädd gömmer mig under täcket hela natten.... sen någon månad senare drömmer jag om att det är svart på mina skärmar det är ett gul vit ansikte på skärmen den drar mig närmare och närmare sen skriker det och jag blir livrädd och skriker..... sen vaknar jag livrädd... sen har vi sista det var en dröm då min mobil börjar ringa sen så kollar jag ut genom fönstret dår står en kille nere på asfalten och stirrar på mig sen springer jag där ifrån tar med mobilen sen kollar jag ut ur vardagsrums fönstret sen står han där igen. vart jag en går i drömmen står HAN DÄR! och sen börjar jag grina kastar mobilen försöker förstöra den men den var typ oförstörbar! sen vaknar jag och är livrädd igen när jag vaknar nu 2015 är jag 12 och då och då när jag sitter vid datorn på kvällen så är jag livrädd något ska hända....
Snälla lämmna ett svar på vad som händer med min hjärna eller något!! :( .....

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..