×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fått en avbeställd produkt, skyldighet?

Postat av robinb0bin den 3 Juli 2015, 09:27
8 kommentarer · 868 träffar
Tja,

Jag beställde tidigare en produkt från en hemsida. Denna tappades bort av posten och jag avbeställde den och även fakturan ströks. Jag beställde sedan en ny från samma hemsida och nu kom två stycken. Vad har jag för skyldighet gentemot företaget att skicka tillbaka den gamla jag avbeställt? Måste jag kontakta dom?

Kvitterade ut båda när posten lämnade.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..