×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-4

Blir inte pigg utan redbull

Postat av Kenza den 23 Juni 2015, 11:15
21 kommentarer · 1 262 träffar
Tjo!

jag sommarknegar i en ett lager som säljer olika delar till företag, vi har även en butik där jag står och säljer direkt till kunder, i butiken finns de redbull som jag måste köpa minst en av varje dag annars är jag som en jävla zombie i huvet. Har testat sova på nästan alla sätt som går, börjar klockan 8 så jag cyklar hemmifrån 7.45 typ.
Har testat sovit 21:00-07:00, 22:00-05:00, 00:00-06:00, 02:00-07:00 och vanligast typ 00:30-07:00 de spelar ingen roll hur jag gör, jag bli inte pigg fören jag dricker en redbull, har även testat att inte dricka redbull alls på en hel dag vilket ledde till att jag va jättetrött heladagen tills jag kom hem klockan fyra, då vart jag pigg.

Vad ska jag göra? vill inte dricka redbull eftersom de inte ens är gott och allt annat än nyttigt, har testat dricka kaffe de hade ingen verkan alls och va fortfarande trött. Dom gångerna jag har gått upp vid 5 och 6 så har jag tagit de lugnt, ätit en stadig frukost och bara varit vid datorn typ.

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..