×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Röja

Postat av HOTMALE den 25 April 2015, 14:20
6 kommentarer · 551 träffar
Tjenare, vaknade upp med brutal bakfylleångest idag.

Ska dra hela historien:
Jag brukar inte dricka alkohol men gjorde det igår då en polare fyllde år och därför hanterar jag det inte så jättebra. Det slutade med att vi gick ut på krogen och det var galet mycket folk där.
Av någon anledning stängde krogen en timme tidigare (02.00) så det utbröt kaos när alla skulle ut samtidigt, det var ca 20m kö till jackorna.

Hur som helst, jag stod längst bak och frågade en kille efter cigg eftersom jag hade slut och tänkte röka när jag kom ut. Eftersom jag inte orkade hålla i ciggen stoppade jag den i munnen och bara stod där. Killen jag fick den av såg då det, tog fram en cigg själv, stoppade i munnen på sig själv och tände den...och tände även min. Jag hann röka 1-2 bloss innan jag insåg vafan jag höll på med och släckte den illa kvickt i skosulan.

Självklart såg vakterna detta och kom springandes och högg fast i min arm och började dra oss mot köket. Direkt dom gjorde detta så fick dom ett larm om att det var bråk utanför så dom släppte mig och sprang utåt.

Hur som helst, är tjenish med vakterna där eftersom jag brukar gå ut nykter med mina polare då jag, som sagt, inte brukar dricka så ofta och pga. detta så känner dom igen mig. Därför tänkte jag gå dit idag med skämskappan på mig och be om ursäkt och stå för vad jag gjort eftersom jag inte vill bli portad därifrån då det är ett ställe vi ofta går till.

Nu till frågan:
Vad kan jag förvänta mig för straff? Böter?

Tack på förhand /skamsen

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..