×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med webbläsare!

Postat av Saftarz den 9 Mars 2015, 14:13
5 kommentarer · 449 träffar
Hejsan! Har haft detta problemet till och från ett bra tag nu, och har aldrig hittat någon lösning när jag sökt runt och provat olika saker osv så jag tänkte kolla om någon har varit med om samma sak här, och kanske löst det :)

Problemet är att ibland så händer det att chrome laddar videos och streams så långsamt att de inte går att kolla på, även hemsidor tar längre tid att ladda än vanligt. Jag har provat att uppdatera och ominstallera chrome och andra diverse saker som kan fixa problem med chrome, men jag har aldrig sett någon som har samma problem som mig. Och självklart har jag även sökt efter virus men inte hittat något =/

Det konstiga är att när detta inträffar, kan jag inte heller starta internet explorer av någon anledning. Problemet som jag beskriver uppstår väl kanske varannan månad eller något sådant och håller i sig någon vecka, och sedan fungerar allt som vanligt igen.

Skulle vara väldigt tacksam ifall någon har någon lösning eller förslag på vad som skulle kunna fixa detta!

Tack på förhand!

// Saftarz

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..