×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn slocknar

Postat av RhoeLive den 20 Februari 2015, 16:59
5 kommentarer · 623 träffar
Tjenare!

I dag har när jag satt och pushade globalen så slocknade min dator helt random, när jag stog i spawn och köpte utrustning som jag behövde när jag ska ut i strid och kriga på b-site.

Den slocknar och jag startar upp den igen och allt fungerar perfekt hela matchen! Sedan ska jag dra ett game igen kanske 20 minuter senare och då kraschar det direkt igen och jag startar upp skiten och det kraschar igen och sedan fungerar det perfekt hela matchen igen.

Först fryser spelet och så fuckar hela skärmen upp, men jag hör mina polare i bakrunden fortfarande och dom hör mig tills datorn slocknar automatiskt.

Men mellan pauserna innan jag lirar fungerar allt perfekt, det är som att det är i början av varenda game! Så det jag undrar är om någon av er har haft liknande problem eller kanske vet vad det kan vara.

Kan även tillägga att jag har installerat nya ram minnen och en ny ssd hårddisk fast det var för 2 veckor sedan och allt krångel började idag. Jag har även dammsugit igenom datorn.

Ej kunnig inom datorer / RH1337
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..