×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Lärare är konstig mot mig

Postat av Delbert Grady den 29 Januari 2015, 22:17
28 kommentarer · 1 694 träffar
Tja Fragbite, en sak jag tänkt på väldigt länge är att en lärare i skolan beter sig annorlunda gentemot mig och andra i klassen. Hon är uppåt och glad mot de flesta, även mot mig öppet.

Jag har sett hur hon förhåller sig till andra privat och då verkar hon rätt glad mot dem. Men mot sig tolkar jag henne som att hon skulle vara "på givakt" alltså hon känns misstänksam mot mig.

Fan jag är alltid trevlig mot henne och har en schysst attityd, jag gör bra ifrån mig i ämnena så jag förstår inte. Jag har inte knullat hennes dotter heller, så fan kan det vara? Det jobbiga i det hela att jag kan inte sätta fingret på vad det är, är det konstigt att fråga? Känns som att det kanske är jag som misstolkar henne?

Har ni också varit med om något liknande? Vad gällde det då?

Tänkte pröva ta på mig snortajta jeans imorgon till skolan för att se hur hon reagerar.
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..