×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med datorn! Bluescreen osv

Postat av RhoeLive den 10 Januari 2015, 02:48
6 kommentarer · 377 träffar
Tjenare!

Jag har fått problem med min datorn dom senaste dagarna. Det började med att mitt skype slutade fungera för ungefär en vecka sedan. Det stog I/O fel på disk, jag brydde mig inte mer om det utom att starta om skype så kom jag in igen det hände dock någon gång under veckan bara.

Nu för 3 dagar sedan kraschade mitt skype och fick liknande fel med I/O disk fel, direkt efter felet fick jag blue screen och datorn vart helt svart. Jag kunde inte göra något, den startades om och om hela tiden till sist fick jag damp och installerade om windows och alla drivrutiner såklart och nu sitter jag här igen och fick liknande fel med skype och blue screen.

Men denna gång löste det sig, datorn startades om och den gick igenom någon "startreparations" genomgång innan man kommer till windows!

Någon som har haft liknande problem med datorn/skype? Skulle vart tacksam om någon visste vad felet är, slipper jag sitta här och installera om windows hela dagarna.

Har även de senaste drivrutinerna / Robin
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..