×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Imorgon fyller lillebrorsan år

Postat av svensture den 8 November 2014, 04:10
17 kommentarer · 699 träffar
Brorsan fyller år idag/imorgon beroende på hur man ser dygnet, iaf ska familjen gratulera honom om några timmar. Saken är den att han är väldigt odräglig och irriterande ibland så jag har förberett ett litet bus. Jag har nämligen fisit i 3 st glasburkar (tänk er felix ättiksgurka burkar, dvs den stora varianten) i 2 veckor nu som förberedelse inför detta. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte luktade fruktansvärt i burkarna.

Min plan är nu att smyga upp och ställa dessa på hans rum så att han får ett trevligt uppvaknande imorgon. Jag visualiserar också när mina föräldrar glada går in i rummet sjungandes "ja må han leva" för fulla halsar möts av en fruktansvärd stank, där de inte vill förstöra brorsans höjdpunkt utan måste liksom hålla minen genom sjungande, paketöppning och frukosten på sängen.

I mina ögon kan detta enbart bli succé. Det jag undrar om detta är för hårt? I mina ögon är detta ett litet oskyldigt prank, men vad tycker ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..