×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träning

Postat av deddelarsen den 28 Oktober 2014, 00:18
5 kommentarer · 295 träffar
Tjenare.

Har tänkt börja träna och försöka gå ned lite i vikt, och söker lite tips av någon som gjort något liknande.

Är 22 år gammal, 187 lång och väger 83 kg.

Jag har alltid varit smal och vältränad då jag tränat fotboll fram tills jag var ca 15-16 år gammal. Efter det gick jag upp lite och är inte direkt tjock, men skulle kunna byta bort lite onödigt fett här och där mot muskler!

Innan har jag testat att äta mindre kolhydrater samt nästan svälta mig själv. Visst visade det resultat efter ca 2 månader, men gick upp lika snabbt igen!

Så finns det någon här som gått ner ca 8-10 kilo och stannat kvar på den vikten? Hur gjorde du? Vilken metod är nyttigast/effektivast tycker du?

Det behöver verkligen inte gå snabbt, har inte bråttom, men skulle helst inte vilja lida så jävla mycket för att gå ner.

Tack på förhand!

Ps. Jag vet att jag kan söka i forumet eller googla. Men vill ha så mycket tips som möjligt!
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..