×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

panik om jag inte är ute med kompisar

Postat av fuhreranton den 27 Oktober 2014, 16:23
13 kommentarer · 818 träffar
asså är keff på att skriva sånt här så sorry men såhär är det
från 5-8 klass vart jag sjuk osocial. dom första 2 åren så vart det ok, jag tyckte det var skitcool att vara autistisk på habbohotell osv. i 8:an tröttnade jag på skitdatorn, men då var det för sent, inga kompisar, flyttat också från dom gamla kompisarna jag hade. iaf, varje dag vaknade jag, åt frukost, studerade ( skitdåligt ), gick hem, spelade data, sov, rise and repeat lixsom
aa sen börja ja i 9:an och vet inte vad som hände, men på något sätt fick ja några kompisar i förorterna runt om i sthlm, och ja, det är sjukt med roligare.
men om någondag ingen vill träffas eller jag är för jävla trött, får jag största jävla paniken och är skitorolig att det ska bli som förut.
asså är nästan tvungen att vara social hela tiden, och har inte tillräckligt med kompisar för sånt än så ibland har jag inget att göra så jag spelar data o får panik aa
vad ska jag göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..