×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min natt

Postat av LÅST KONTO 282505 den 21 Oktober 2014, 06:02
3 kommentarer · 705 träffar
Hej, denna natten drömde jag om att jag blev dränkt.
Jag blev dränkt gång på gång. Jag badade med "kompisar" som jag aldrig sett förr.
Varje gång jag blev dränkt så började drömmen om, och jag kunde inte göra något annorlunda.

Första gången så kämpade jag som tusan för att ta mig ur dennes grepp om min hals, medan jag sjönk ner mot botten.
Men efter att jag insett att jag inte kunde göra något efter att ha blivit dränkt flera ggr så beslöt jag mig bara för att låta det hända. Då jag visste att jag ändå inte skulle klara mig.

Detta tog plats i skärgården på nån brygga skulle jag vilja tro. Det var nån enstaka gång då jag hoppade i men försökte simma så långt jag kunde för att komma till andra sidan innan denna personen dränkte mig igen. Men jag kunde inte se henom och nästan samma sekund som jag hoppade i vattnet så tog denne personen ett grepp om min hals, kunde inte göra något hur mycket jag än slog on sprattlade.

jag drömde detta kanske 10-15 gånger skulle jag tro, kändes som förevigt då det alltid började om igen.

Kan någon tyda denna märkliga dröm?
Texten är kaoz, men förhoppningsvis förstår ni.

//D

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..