×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny telefon galaxy s5 (hjälp simkort)

Postat av Flape den 16 September 2014, 18:23
5 kommentarer · 452 träffar
Tjenare! är så att jag tänkt att uppgradera min telefon till en samsung galaxy s5 min nuvarande telefon är en s2:a, vad jag har förstått så är s5:an med micro sim och såklart har ju s2:an vanligt sim, nu är det så att jag har kört med kontantkort på s2:a och då kört med gratis sms och gratis surf för att sedan ladda med pengar för att ringa. Eftersom jag inte ringt så mycket har detta funkat bra! Nu till problemet, jag har ca 6 månader kvar av mina gratis sms och gratis surf så känns onödigt att bara slänga det i havet för tanken är att jag ska skaffa abonnemang när det har gått ut. Hur gör jag för att få ha kvar mitt kontantkort på s5:an. självklart fattar jag att jag går och köper mobilen osv. Men går man sedan till butik och de chippar över det vanliga sim till ett micro sim eller hur går det till?

Tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..