×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Budgivning, hur ska jag göra?

Postat av FredrikKarlsson den 29 Juli 2014, 19:14
14 kommentarer · 556 träffar
Hej!
Det är så att det är budgivning imorgon, och är fortfarande osäker på hur jag ska bjuda..
Antagligen är det jag och en till som är intresserade, annars kanske jag är ensam t.om ...

Det är en sommarstuga som ligger 100 meter ifrån vatten och jag älskar att fiska, och det är riktigt bra fiske vatten och skulle vara epic..
För övrigt har den ett "main hus på typ 30 kvadrat som behöver lite färg på utsidan osv..
Sedan har den ett förråd som är väldigt dåligt och sedan har hennes barn påbörjat en liten mindre gäststuga som han har byggt allt fel från topp till mark.
Så man kan väl inte påstå att husen i sig är värda direkt mycket pengar..
Men nu är det ju så att jag har en tomt på hela 900 kvadrat som faktiskt är väldigt fin och inte behövs så mycket arbete med.
Då undrar jag hur mycket egentligen man kan gå ner i en budgivning, för det priset som vill ha är bullshit och alldeles för högt. Skulle alla hus dom hade på tomten varit i bra skick och rätt gjorda hade jag gått med på priset.
Men nu när nästan alla hus är renoverings objekt så ska jag verkligen gå ner i pris..
Vi säger att hon begär 250k hur mycket skulle man kunna ge utan att känna sig som en pajas?
Det är ju ändå bara tomten som har ett värde i sig så att säga..
Vad säger ni? Kan man sjunka till 160 - 170k ?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..