Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-41

Vem skapade träden, grönsakerna och örterna? Vad säger ni, evolutionstroende

Postat av Hare Krishna den 14 April 2014, 23:52
409 kommentarer · 5 609 träffar
.
VEM SKAPADE TRÄDEN, GRÖNSAKERNA OCH ÖRTERNA ?

VAD SÄGER NI, ATEISTER OCH EVOLUTIONSTROENDE ?

Det här är en fråga som jag aldrig tidigare tagit upp här på Fragbite, så det ska verkligen bli intressant och spännande att läsa och ta del av era tankar och svar kring denna min tankeväckande fråga.

Vi vet ju att stenar och berg inte kan ge upphov till liv. Stenar innehåller inga frön som kan alstra träd, grönsaker och örter, så frågan är, vem skapade träden, grönsakerna och örterna?

Man kan definitivt inte ge som svar nån flummig "evolution", eftersom det då genast uppstår tre frågeställningar som evolutionsflummarna inte kan svara på:

1. Var fick "evolutionen" tag på fröna till plantorna?

2. Var fick "evolutionen" det genetiska materialet ifrån, den genetiska informationen, som formade alla sorters träd och grönsaker?

3. Det krävs ju en massa IQ, skaparkrafter och konstnärskap att ta fram och designa alla dessa vackra skapelser, så hur gick "evolutionen" till väga, med tanke på att den är totalt IQ-befriad, blind och impotent?

TILL DISKUSSION:

Vem skapade träden, grönsakerna och örterna?

De kan ju uppenbarligen inte ha skapat sig själva, så vem skapade dem, om inte vår Skapare?

Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens boning, Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst - Herren vare med er!

Aum, Om tat sat, Hare Krishna

Eder evigt tillgivne,
Fick en Snilleblixt
.

Vem skapade träden, grönsakerna och örterna?

216 personer har röstat

409 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar