×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag vet inte vad jag ska göra :(

Postat av yoyopro den 2 April 2014, 00:04
33 kommentarer · 658 träffar
Går el och energi första året och jag är 17.

Nu har jag bestämt mig för att inte gå kvar. Jag valde datainriktning som jag skulle börja med i tvåan. Det är mycket som händer - Jag trivs inte. Jag gör saker som inte är kul, tex mäta resistans, programmera hiss m.m. Och det är väldigt högljutt, får ont i huvudet lätt och idag kändes det som om huvudet skulle spräckas. Jag är en ganska blyg person så jag vågar inte be folk att vara lite tysta.

Idag så fick jag nog så jag bara tog min väska och stack hem utan att säga något. På bussen så kom jag på att jag missar studenten så jag började böla :'( Det känns som om ingen kan förstå hur jag känner mig. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra framöver. Även fast jag verkligen brinner för CS så kan jag ju inte bara sitta hemma, det går ju inte!

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Känns som om jag borde stanna kvar, samtidigt som det känns att jag inte vill gå kvar. Om jag nu bestämmer mig för att hoppa av ( vilket jag nu tror jag har gjort ) vad kommer att hända med mig då? Jag vill börja jobba någonstans, men jag är bara 17.

Känner mig fast. Vad ska jag göra? :(
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..