×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

För en månad sedan hände detta...

Postat av RolfRullarN den 4 April 2012, 12:38
15 kommentarer · 239 träffar
Hej!


Jag och en polare var ute och tog en öl en kväll i mars inne i centrum (Örebro) och sedan tog vi bussen hem mot min kompis som bor i Vivalla. Vi hoppade av bussen och begav oss hem mot hans hus...


Efter några 100 meter så kom vi bakom ett gatuhörn och upp på en ny gata och vi sket fan nästan ned oss, för rätt som det var så kom det ett stort gäng (Säkert 50st) med små-kids (MENA) mot oss, dem hade väldigt hotfulla blickar men vi sket i det eftersom det bara är små snorungar (finns även Svenska snorungar...) men rätt som det va så kom en av killen i gänget och fick ur sig "Hörru Svenne-jävel har du eld eller" jag och min kompis tittade på killen som frågade och polaren fick ur sig "Haha, din fula lilla kamelridare, du är för ung för att röka" och då blev det eld i huset. Eller ja, lill-killen ropade på sina kompisar och alla kom och ställde dig bakom honom och han sa "Stick, detta är vår gata".
Jaha tänkte vi då, och gick. Självklart skulle vi inte bråka med dem, fysiskt iaf.




Jag visste även vilka 2st var i gänget, och det är min lillebrors klasskamrater! Dem är inte katiga för fem öre när dem är i skolan och hemma hos oss (vänner med min bror) så varför blir dem så jävla hotfulla i grupp?


Lite tråkigt tycker jag! Hoppas det bara är dessa skitungar som stollar runt.


Nu undrar jag, har ni varit med om liknande scenario? Varför knyter dem så många likasinnade kontakter? Är invandrare rädda för oss svenskar eller? Dem går ju alltid i grupp av minst 5 pers.


Tack!


* Det vore kul om vi höll en normal konversation. Det finns skitungar överallt, Svenska, Norska, Irakiska etc..

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..