×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skakningar i kroppen

Postat av trollare den 26 Februari 2012, 23:40
26 kommentarer · 1 143 träffar
Hej fragbite!


Gjorde en tråd för ett tag sedan där jag berättade att jag skakade i händerna.


Nu har detta förvärrats och jag skakar nu i benen och i händerna.kan även ibland bara rycka till i hela kroppen. Och om man ska skojslåss med en kompis så rycker man till fast han knappt rör än? Jag har även fått sömnproblem..


Allt började redan i somras då jag fick en ny dator och började spela en del. Satt inne hela sommarlovet och bara spelade. Gör det samma nu, har alltså gameat enda sen sommarlovet.


Jag har tagit blodprover - men fick inget svar angående det. Fick en remiss att jag skulle till röntgen. Gjorde röntgen i huvudet- fick inget svar.


Vad är detta? Dom ber mig komma till massa men inte fan får jag svar. Har även vart hos en läkare där dom sa att jag kanske kunde han något som hette tremos. Men icke va dom säkra på detta heller..


Men har tänkt en jävla massa på det och undrar nu om jag kan ha rätt? Det jag tror är att jag kan ha blivit klenare i hela kroppen pga att jag inte varit aktiv det minsta. Och detta orsakar att jag blir ostabil i kroppen, kan jag ha rätt?


Vad tror ni fragbite? Tack på förhand!

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..