Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa mytomanen på fragbite

Postat av GIFTORM den 22 December 2006, 17:34
334 kommentarer · 301 träffar
Vilken mytoman på fragbite ska få det ärade priset som den bästa, den mest 'troliga' och roligaste?

Kom med förslag och länka gärna till mytomanernas bästa/roligaste/troliaste verk..

Motivera varför den mytoman ni gillar bäst är den bästa!!

Ge även tips på största och bästa mytomantråden(med flest mytomankommentarer dvs!)

Ha en god jul!

ps. min farsa är tomten ds.

–––RÖSTER––––-

DomarN^ : 142 röster (gissar orkar inte räkna, om nån orkar göra det åt mig skriv ett pm)

samot: 4 röster

LitsOR-SKItzO0r: 4 röster

fruitilatoR: 1 röst

rambo olle: 1 röst (även sin egen röst)

GIFTORM: 6 röster... fattar inte varför folk röstar på mig

flpee: 1 röst

hedraL: 3 röster

krokaN: 3 röster

rascal: 1 röst

LinssoppaN: 9 röster

lpersson blev nummer #100 därför får han 100 röster automatiskt! GRATTIS! Du ligger 3a hyffsat överlägset!

iNsajder ♥ nDz blev nummer #200 därför får han 200 röster automatiskt! GRATTIS! Du ligger 2a hyffsat överlägset!

Pludden blev nummer #300 därför får han 300 röster automatiskt! GRATTIS! Du leder hyffsat överlägset!

kommentarröster: (dessa röster är falska, de är mytade. så ni behöver inte bli rädda/ledsna för deras totalägning!)

lpersson: 100 röster ÄGD!

iNsajder ♥ nDz: 200 röster PWND!

Pludden: 300 röster PLZ :EGD NOOB!

Är du mytoman?

785 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

334 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 334 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..