×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Konstigaste/roligaste sakerna som hänt på ditt gym?

Postat av Kalle Lindroth den 18 Oktober 2018, 16:49
9 kommentarer · 803 träffar
Har ni några roliga saker som hänt på era gym??
Har precis duschat och håller på att klä på mig i ett halvfullt omklädningsrum då en kille i 19-20 års åldern kommer in. Har sett samma kille någon gång tidigare på gymmet och han har onekligen gjort en skumt intryck då han bla pratar med exakt ALLA han stöter på och det känns helt enkelt som att han inte riktigt är den skarpaste kniven i lådan.
Nu ställer sig i alla fall killen mitt i omklädningsrummet och säger först något i stil med "haha, fyyy faaan".
Ser i ögonvrån hur killen spanar ut över omklädningsrummet då en äldre herre stiger ut ur duschen.
Killen stirrar på mannen och utbrister "VILKEN JÄVLA KUK DU HAR!!!", total tystnad infinner sig i rummet. Efter några sekunder som kändes som en evighet går killen in på toaletten och jag sticker asgarvande ut ur omklädningsrummet

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..