×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Toplista på vad ni vill återuppleva.

Postat av MichelHedis den 23 Juli 2014, 21:16
24 kommentarer · 627 träffar
Tja, jag läste en tråden "Hur säljer jag" och fick en otrolig nostalgitripp från WoW, och ville genast gömma bort allting jag redan vet och återuppleva sensationen med WoW och började tänka på andra saker som man var episka tider.


Så nu vill jag se vad Fragbite har för Toplista på stunder i livet eller kanske helt enkelt ett spel att få "Spela om", eller kanske en låt som gav sjuk eargasm när den låg på repeat i 1 vecka. Gör eran Toplista.

Jag börjar som TS.

(ingen speciell ordning)

#1. Definitivt tiden då man var helt ny på WoW och kunde inte ett smack, blev imponerad av allt.

#2. Lord of the Rings filmerna skulle jag gärna vilja glömma bort och se om.

#3. Även fast man hatar dagens Moppe-kids, så var den tiden legendarisk. Samt cykeltiden när man var yngre.

#4. Glömma bort allt minne om bandet "Pendulum" och lyssna om alla deras låtar :)

#5. Sist men absolut inte minst!!!!!... Counter-Strike 1.6 pcw-er direkt efter skolan, :D

(Finns miljoner exempel, men dessa var de jag kom och tänka på nu)



Mvh MH

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..