×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Tjej slår mig hjälp

Postat av -Totte- den 7 Februari 2016, 18:03
21 kommentarer · 1 715 träffar
Tjena häromdagen vart jag slagen av en tjej i ansiktet när jag skyddade hennes lillasyra från att bli slagen så jag drog bort henne då gick hon på mig istället och jag försökte lunga ner henne men hon vart bara surare sen så fråga hon mig om jag inte slår tjejer jag sa tydligt nej och då sa hon ja då kan ajg slå dig hur mycket jag vill? och då jag visst men det är omoget och dåligt gjort eftersom jag är oskyldig ville ju bara skydda min tjejkompis. Sen så slog hon mig och sparka mig 1-2 gånger och slog mig 2 gånger men missa första gången då jag aktade huvudet sen träffade hon mig med ett rejält slag i pannan och ajg sa då till henne fyfan det trodde jag inte om dig bla blah sen så säger hon att hon ska göra mitt liv till ett helvete?? .. Skulle jag ha gjort en örfil elelr knuffat henne eller ringt polisen? hjälp b är fan fortfarande sur
Uppdatering skriven 7 Februari 2016, 18:05
Editerar att det var hennes storasyster som slog ner hennes lillasyra till slut fick jag ju lov att ingripa..

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..