×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Högtalare slutade fungera.

Postat av köttbullar den 23 November 2015, 20:10
1 kommentarer · 614 träffar
Hej.

Köpte för ca ett halvår sedan ett par högtalare som skulle fungera både via BlueTooth och via kabel till datorn. Tyvärr är min dator av äldre variant och har inte BlueTooth, därav använt kabel och dem har fungerat felfritt.

Problemet nu är att, från ingenstans, så slutar dem att connecta till datorn. Med andra ord, när jag är inne i kontrollpanelen så står det ''EJ INKOPPLAD'' alltså inte ''INAKTIVERAD''. Har dragit ut alla sladdar, satt i, ändrat kopparsladdarna där bak samt stängt av och satt på. Har uppdaterat datorns ljudkort ifall det skulle varit det, men nej. Fungerar inte! Blir oerhört förbannad när saker bara slutar att fungera. Värt att nämna är att dessa skithögtalare fungerar att spela musik på via BlueTooth från mobilen.

Vad och hur ska jag göra för att få dessa högtalare att connecta med datorn? Har felsökt men inget händer. Enheten kan inte hittas även fast den sitter och blinkar och visar att den är ''fungerande''.

Mv fucking h ARG

Detta är ifrån loggen från högtalarna, ingen aning om vad det betyder men kanske kan hjälpa någon som försöker hjälpa mig. http://imgur.com/zmvgC07

Har för övrigt lyckats avinstallera högtalarna från datorn, men kan inte få dem att kopplas igen.

Hjälp.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..