×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Resa billigt och länge?

Postat av chillarn123 den 17 December 2014, 17:53
6 kommentarer · 865 träffar
Hej!

Jo, jag sitter och funderar på framtiden framöver.
Just nu jobbar jag heltid och sparar lite pengar då jag bor hemma. Kommer att söka in på en yrkenshögskola nu efter nyår. Dock så börjar inte utbildningen förens på hösten igen. Så jag tänkte om man kanske kunde bränna lite tid bland palmer och kokosnötter tills det blir höst igen.

Så jag vänder mig till er på fragbite om ni har några idéer osv :).

Mina krav är att det ska vara söder om Europa.
Det ska vara billigt att leva. Och med det menar jag att man skall kunna leva på typ 100-150 sek per dag.
Har inte så mycket erfarenhet av att resa. - Har endast varit i Barcelona på skolresa.

Skulle kunna tänka mig lite äventyr, typ paddla iväg på en ihopsnickrad eka till olika öar osv. Simma i klarblåa vatten med en harpun och spetsa fiskar. Ligga i en solstol på en kritvit strand i flera dygn utan att bry sig om någonting.

Kan tänka mig att jobba lite ideellt med lokalborna för att lära sig språket. Men inte mer än några timmar i veckan.

Behöver inte vara deluxeboende, men vill helst inte ha en giftorm där jag sover.
Men det ska inte vara nära storstäder. Vill heller inte vara i något charterparadis där mycket turister hänger.

Alla idéer är välkomna!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..