×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejproblem

Postat av Dr Blåfågel den 30 Juni 2014, 17:25
7 kommentarer · 612 träffar
Tjenare, lider av ett problem som börjar störa mig... Asså har aldrig problem med att haffa brudar det är liksom min grej, men när vi varit tillsammans runt 1-2 månader så blir jag alltid dumpad och oftast lyder orden "Det är slut, du är för douchebag"..

Min grej är att vara en riktig badboy för då får man ju alla tjejer men har så svårt att hålla kvar dem. Hur ska jag göra för att bli mindre douche? Älskar det men måste sluta, men det är svårt. Sen älskar jag cigg det är också ett problem säger dem men vafan kan dem inte bara sluta bestämma över mig?!?!

Asså fuck vad alla brudar tror dem är nåt, jag vill bara ha en tjej som jag kan knulla och röka en cigg samtidigt med men vad fuck dem dissar ju mig hela tiden?

Asså please hjälp mig fragbite, pallar inte vara douchebag längre. Kanske kan sluta röka nästa år men inte nu vafan wtf alla mina polare gör ju det.

Help pls, hur ska jag behålla guzzarna? :)

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..