×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Fick inte in den"-Sex

Postat av Mr.Anka den 26 September 2010, 11:30
101 kommentarer · 7 183 träffar
Hej vet inte om det här är rätt forum men ger det ett försök. Haha, nej ska inte dra en copy på http://www.fragbite.se/?thread ID=945728 .


Hade egentligen inte tänkt skriva en tråd om denna händelse, men när jag såg ZeoKs tråd, kunde jag inte låta bli. Aja, här kommer storyn.


Jag hade förkrök hos mig i fredags, och vi var 4 killar och cirka 11 tjejer. Vi killar är 92or och hade planerat att dra ut efteråt (Stureplan), men eftersom tjejerna är 94or kunde de inte följa med ut. Hon som jag haffade, låt oss kalla henne Michelle, drog ganska tidigt för hon behövde vara hemma, för att sedan ringa sina föräldrar, som var på landet, och säga att hon var hemma.


När hon drog var klockan runt 22-23. Jag blev lack när hon drog eftersom jag hade hånglat med henne tidigare, trots att vi bara setts 2 gånger tidigare. Vi bestämde oss för att det var drags att dra ner på Stureplan, Laroy. Innan drog vi förbi L'angolo och tog några öl var.


Nu började jag SMSa med Michelle. Jag var ganska på henne och frågade väldigt direkt om hon ville sova hos mig. Hon svarade kanske, men isåfall behövde hon dra tidigt. Jag tänkte för mig själv " GULD" . Trodde faktiskt inte att hon skulle säga ja på den frågan, eftersom den var ganska dräggig (skyller på alkoholen).


Vi drog vidare till Laroy och knäppte några drinkar. Väl inne blev jag lite orolig om hon kanske skulle hitta någon annan kille eftersom när vi drog till L'angolo drog hon hem och sedan till en hemmafest. Jag började skicka uppvaktande SMS som visade intresse. Hon gav bra respons, så jag blev lugn. Tog lite amfeta, lauring, iaf.


Klockan 02:30 så hade några av vi som drog till Laroy dragit hem, så jag gjorde detsamma. Gick hem på typ 5 minuter, och för att inte somna väl hemma, så väntade jag utanför i Stureparken. (erkänn spänning byggs upp ;PEEPE)


Jag väntade på att Michelle skulle komma hem till mig, men eftersom jag var så ivrig så erbjöd jag mig att möta henne istället. Hon visste inte var VRG Jarlaplan låg så jag mötte henne vid Norra Real ist (lol?).


Vi kysstes och sen drog vi hem till mig. Jag ledde henne in i mitt rum och slog på datorn. Vi hade nämligen sagt att vi skulle se på film när vi gick hem till mig från Norra Real. Hon ville först ta en cigg, så vi gjorde det. Sen gick vi in igen och jag började sätta på musik och kolla runt på Facebook. Sen började en kompis till mig skriva på skype, och han trodde inte att det var Michelle som var hos mig, utan en annan tjejkompis till mig. Men när han väl pratade med henne i Skype så kände han inte igen rösten. Bryr ni er? Nej... Ja kommer ju aldrig till poängen.... lackar WALL OF TEXT dirrm0de


Vi spolar fram lite. Jag satte på en film, den med Jennifer Aniston där hon blir headhuntad. Vi höll varandra i handen och jag ville inget annat än att riva av oss kläderna. Efter 30 minuter säger hon att hon måste gå hem snart. Då fick jag panik inombords. Jag menar, kuken ska ha sitt.


Jag sa, aja. Och funderade lite. Det var svårt att börja strula för hon lutade sig på min axel. Inge bra läge. Dock tog jag tag i henne och lyfte henne till en bra position så började vi strula. Ganska snabbt började jag ta av hennes byxor. Hon svarade med det samma.


_Måste fråga, ryser ni också när en tjej tar er över kuken typ? Asså vid midjan._


Utan att ta av oss överdelarna så tog vi av varandras underkläder. Jag började direkt pulla henne och märkte att hon var HELT SJUKT trång. Det var som att stoppa in två fingrar i en cola-flaska. Jeez. Förstod direkt att detta kommer bli svårt. Efter att ha pullat henne i 10 minuter så kände jag att hon va tillräckligt våt. Utan kondom på, stoppade jag in kuken i henne. Fick faktiskt in den direkt, men då började hon kvida och sa att det gjorde ont. Jag tog ut kuken och pullade henne lite mer så hon skulle bli ännu mer våt. Sen fick jag inte in den igen... Efter att ha konstaterat att det var omöjligt så låg vi bara bredvid varandra, nakna, och pratade.


Har detta hänt er? Jag ska träffa henne nu i veckan, ska jag be henne använda en dildo innan vi ses? Jag vill ju knulla henne cphårt, och då är det inge bra om jag inte får in kuken. Förresten, hon påstod att hon inte var oskuld, men det måste hon fan varit.


Så, Fragbite, hjälp mig.. ty


------- EDIT #1 -------

(28 sep 2010, 23:50)


Jag skulle träffat henne i måndags, men eftersom jag blev sjuk i helgen och hon hade så mycket plugg tydligen så ska vi ses på onsdag istället (imorn !!). Meningen var att vi skulle hem till mig och kolla färdigt på den där filmen som vi såg i fredags, men jag vill inte ha henne hos mig när mina föräldrar är hemma. Dom kommer hem på onsdag (imorn !!) så vi ska se på bio istället, förmodligen Resident Evil 3D. Den börjar 18:45 så efter det kanske jag drar med henne hem. Är jag bara feg som inte vill dra med henne hem när mamsi och papsi är hemma? Jag är fortfarande sjuk btw så vet inte om jag ens ska kyssa henne.


Så, dra med henne hem eller inte? Kyss, eller ej? Update kommer imorgon på kvällen.


------- EDIT #2 -------

(30 sep 2010, 10:15)


Tyvärr blev det inget igår eftersom jag blev helt galet sjuk. Finns möjlighet till att jag har fått körtelfeber. Förhoppningsvis är det bara halsfluss men jag får se. Känner mig mycket bättre än igår, och min feber är helt borta faktiskt. Bara min hals som e uppfuckad. Jag snackade med Michelle och vi kom överrens om att ses på lördag. Hon skulle först på någon fest men efter den kommer hon hem till mig. Funkar perfekt för mig eftersom jag inte har någon lust att dra ut i helgen när jag inte är 100% frisk.


Hoppas att jag blir frisk så det blir en roligare update nästa gång!


------- EDIT #3 -------

(30 sep 2010, 23:45)


Kommer bara med en kort update om att vi ska ses imorn istället av okänd anledning. Hon ska sova hos mig efter hon varit på överraskningsfest. Hade tänkt uppdatera imorgon men om ingen har skrivit i tråden tills dess skiter jag i det. Kan ju garantera att vi kommer ha sex i alla fall. Jag skrev nämligen ett SMS där jag sa att jag smittar och därav inte kan pussas, och hon svarade att det sket hon i.

Så grabbar, vill ni ha en update efter imorgon, kommentera! Ska försöka ta någon bild eller något verklighetsförtydligande för er. Ge mig idéer på vad jag kan göra isåfall :)


------- EDIT #4 -------

(2 okt 2010, 22:20)


Jag hade egentligen inte tänkt att dra ut men jag gjorde det i alla fall. Först var jag på treat, sen L'angolo och till sist Laroy. Tog några öl och smsade med Michelle under hela kvällen. Vi bestämde att hon skulle komma hem till mig runt 00:30. Men eftersom vi tyckte Laroy var tråkigt drog vi till Retro. Hon kom dit strax innan 02:00. Jag gick med henne hem till mig och på vägen pratade vi om allt möjligt. Kändes ganska stelt faktiskt, och började tveka om jag verkligen ville ha med henne hem.


I alla fall, när vi kom hem till mig tog vi ett glas vatten var och gick in till mitt rum och såg fortsättning av "The Bounty Hunter", som är den film vi tidigare sett. Vi låg i min säng en lång stund och bara myste. Sedan började vi hångla ganska länge. Jag tog av hennes kläder, och hon mina. Nu blev jag inte nervös, men något liknande. Visste ju inte om jag skulle komma i henne eller inte. Kommer inte på vad känslan heter. Tänker medans jag skriver... Besvärad. Så heter den. Jag blev besvärad över att jag kanske inte skulle komma in i henne. Utan kondom förde jag in kuken i henne och jag kände att det var riktigt jävla trångt. Sakta men säkert gick den längre in och till slut var den inne.


Sedan var det inget annat än vanligt sex, hon var ovanpå och jag under. Kommer antagligen inte komma någon mer update då intresset är för litet. Vi får se, om många skriver fortsätter jag (om jag ens träffar henne igen, dvs).
Föregående tråd

101 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 101 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..