×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
12

Porriga Pinsamheter :)

Postat av KonstantinapeL ^ den 2 December 2005, 12:29
4 993 kommentarer · 17 242 träffar
Okej jag är i lite av ett chocktillstånd nu!


Jag har just varit med om den skämmigaste upplevelsen i mitt liv :)


Såhär var d: Jag hade gluttat lite på porr igår eftermiddag men är väldigt noga med att rensa bort allt o så :) man vill ju inte att någon ska se...


Iallafall så hade jag kollat i media player o iaf på min dator ligger senaste filmen man kollat på kvar. Men jag tänkte inte på det den här gången.


En halvtimme senare kommer min syrra som e ett år yngre (jag e 16) med sina 2 komipsar o undrar om dom kan låna datorn...

Jag satt o glutta på tv så jag tillät dom de.


Dom höll utan min vetskap på att ladda ner låtar o så, ,som man spelar i mediaplayer. Min syrras kompis satt o gjorde det mesta o hon öppnade tydligen media player före dom satt igång nån låt...och då startar den :/:/


Högaaa stön och klatchande ekar i mitt rum eftersom dom satt på högtalarna :O.

Jag blir panikslagen o rusar upp o stänger ner det o säger något i sitl med...det där är inget för småtjejer :P o sen puttar jag ut dom från rummet...min syrra bara tittade argt o tomt på mig medans hennes kompisar fnittrade galet i säkert en haltimme efter.


Jag har inte snackat me min syrra sen dess :) hoppas hon inte snackat om detta me min morsa :/


Iaf ni kanske kan tänka er hur jag känner mig, och för att muntra upp mig vill jag att NI skriver om era värsta porriga pinsamheter.

Om ni nu haft nåra :/


Ha de guttanz


Ps: Kolla inte #498 länk om du är det minsa känslig :O :/
Föregående tråd
Nästa tråd

4 993 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 993 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..