×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vill han ha mig?

Postat av Linnseloppan den 7 Juli 2017, 15:53
15 kommentarer · 2 080 träffar
Hejsan..
Jag har träffat en kille sen i mars. Först slutade vi träffas för att han blev tillsammans med en annan tjej. För någon vecka sen kom han tillbaka och vi bestämde att försöka igen..
han säger till mig att han har känslor för mig och att hans plan fem början var att bygga en framtid ihop med mig.
Vi har träffats några gånger den senaste tiden & han har kysst mig varje gång.
I tisdags bestämde han sig dock för att åka och räka med sitt x (hans första kärlek) efter att hon tjatat på honom. Han stannade där länge & efter så visade det sig att han nog hade känslor kvar för henne..

vi bråkade en hel del igår & jag frågade flera gånger om han aldrig mer vill ha något med mig eller veta av mig mer. Hans enda svar var "jag tänker inte svara på den frågan för jag vill inte att du ska ha förhoppningar eller vänta på mig"

I nästa andetag när jag frågade om han inte vill veta av mig alls så svarade han "jag vill bara inte prata nu"
Han sa också att vi absolut inte kommer försöka en tredje gång eftersom att han inte vill såra mig igen.

Han sa också till mig att han vill vara själv ett tag och bara slippa allt drama. (Hans x försöker få tillvaka honom och han är ganska påverkbar)
Samtidigt så menar han att han inte tvivlar på mig eller oss.
Han sa också att om han inte åkt till henne så hade vi inte varit i denna situationen nu..

Sen ville han bryta all kontakt med mig. Men han följer mig fortfarande på instagram, har kvar mig på Facebook & snapchat.
Vilket känns lite konstigt om man vill bryta kontakten?

Jag har bestämt mig för att inte höra av mig till honom alls.. men jag kan ändå inte låta bli att bry mig om honom. Jag förstår självklart att om han inte vill ha mig så kan jag inget göra..
jag bara undrar, hur tolkar ni detta? Tror ni att han fortfarande vill ha mig? Eller oss?.. kan jag göra något som får honom att vilja vara med mig igen? Eller är det helt kört?

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..