×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ta tillbaka ex, någon med erfarenheter?

Postat av billie den 17 December 2016, 21:50
10 kommentarer · 1 612 träffar
Tjenis

Var tillsammans med mitt ex i 1år prick, dock hade höll vi på med varandra 1år innan vi blev tillsammans. Sen sprack det, hon gjorde slut och jag blev förkrossad.

Jag valde att ta ut min "sorg" på andra brudar och låg runt direkt, helt plötsligt hittade jag en tjej som jag klickade med perfekt, från ingenstans. Vi träffades dag in och ut i 1månad innan vi blev tillsammans, dock efter 6 månader gjorde jag slut med henne då jag helt hade tappat känslor.

UNDER den tiden jag var tillsammans med henne hade jag träffat mitt ex två gånger, och efter dom gångerna hade hon verkligen talat ut hur mycket hon ångrat sig och hur mycket hon ville ha tillbaka mig. Hur mycket hon ville bygga framtid och allt med mig, serious talk.

Nu när jag blev singel (för en månad sen) så började jag träffa mitt ex ganska snabbt igen. Vi har haft kul, roliga dagar som gamla vanliga.

Men jag får känslan att hon tar mig lite för givet, att hon känner att eftersom att vi var tillsammans förut så behöver hon inte kämpa lika hårt. Att hon inte behöver visa den där "nykärleken" ni vet, när man bara vill vara med människan all the fucking time.

Vad fan ska man göra? Självklart har jag pratat med henne om det. Hon säger att hon kanske inte visat till 100% vad hon vill och skulle försöka bättra sig.

Borde jag falla tillbaka lite och ta det som det kommer? Jag vill ju självklart ha henne, men aa.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..