×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Otrogen flickvän mm. Dumpa?

Postat av ZeeKoo den 15 Oktober 2016, 05:35
25 kommentarer · 3 433 träffar
Så jag och min flickvän blev tillsammans för 2 månader sen, ca 3-4 veckor in så skulle hon hämta sina saker som hon har kvar hos sitt ex innan han flyttar till stockholm. Hon har bara snackat skit om honom och sen dagen efter berättar hon att hon låg med honom(?!?!?!?) Så det har gått en månad nu och jag tänker fortfarande på det hela tiden.. Hon är lite anorlunda, några diagnoser här o där o annat. Sen senare för en vecka sedan så sa hon en gång när vi pratade lite om sex "du får ligga med någon annan det är lugnt, jag kommer inte bry mig eller bli ledsen" och jag frågar självklart "Skämtar du?????" och svaret blev "Nej jag bryr mig inte bara". Nu tänker ni säkert direkt "Dumpa henne" och det gör jag med men jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Ena stunden tänker jag "skönt att få tänka och fokusera på annat" och någon minut senare "Jag vet inte vad som kommer hända" typ. Fan..
Föregående tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..