×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-12

Få reda på att det verkligen är en riktig person, Hur?

Postat av FredrikKarlsson den 8 Juli 2016, 01:33
42 kommentarer · 4 606 träffar
Hej!
Jag har börjat prata med en i USA i California.
Sjukt jävla snygg, hon jobbar med sån där dansar vid rugbymatcher som står med såna där bollar i bikini och dansar runt.. Sån här ni vet..
http://resources3.news.com.au/images/2014/05/16/1226920/555107-2a1e827a-dccb-11e3-8125-0ad81a58de5e.jpg

Hon är verkligen en 10/10.
Jag ha fått se bilder på henne både med kläder och utan kläder.
Jag sa till henne skicka en bild på när du pussar i luften med handen, och jag fick en sån bild på snapchat..

Men jag är SÅ JÄVLA skeptiskt till att hon är fucking real?
Hon skriver att jag är helt underbar, hon skriver jag är hennes typ och allt och hon ber om bilder hela tiden och varje gång jag laddar upp en selfie på mystory så spammar hon typ "OMG U ARE SO beautiful <3 <3 <3 :* :* :* "

Jag vill verkligen veta om denna tjej är på riktigt, eller om HEN/DOM är riktigt bra på att fejka...
Hur ska jag ta reda på bästa möjliga vis om det är fejk eller riktigt, förslag?
Uppdatering skriven 8 Juli 2016, 03:39
Här är hon :
http://imgur.com/MnxIAK5


Uppdatering då:
Hon ville förut ha ett foto på mig när jag låg i sängen och hade stånd så den stod upp..
Jag sa till henne att jag behövde hjälp, och att hon skulle skicka något sexigt!

Hon skickade en bröst bild, sen bad jag henne om att skicka en till bild när hon "pusha" ena handen mot brösten så dom blir ännu större!
Hon gjorde även det...
Men jag vet ju fortfarande inte om det är nån tjock person som ligger och jävlas med fina bröst?
_
Jag ber henne om en uppgift, skriva mitt namn på en lapp och sedan hålla den vid huvudet. Fick detta..
http://imgur.com/xGaUycJ

Det är tjejen på bilden, men pappret ser inte äkta ut va?
_
Jag bad henne ringa mig (videocall @snapchat) men hon skulle käka lite frukost först!
Så får väl se om hon ringer mig och vågar visa sig..
_
Så fort något händer uppdaterar jag till er!
Uppdatering skriven 8 Juli 2016, 03:43
Ah, hennes framkamera funkar inte så hon kunde tydligen inte videocalla på snapchat...
Hon erbjöd att skypa med mig ikväll istället.. Så får väl avvakta så länge då.. :o

Så länge kan ni ju tipsa om hur jag kan ta reda på om det är hon eller om det är fejk?
Uppdatering skriven 8 Juli 2016, 14:20
Precis innan jag la mig bad jag om hennes nummer, och jag fick det också!
Har nu lagt till henne på whatsapp och förhoppningsvis får reda på lite mera!

Om det inte är en riktig person, och om det är som "catfish" som gick på mtv då har denna person verkligen INGET liv!
Dom har gjort allt så verkligt, att jag ska liksom få "live" bilder på saker jag ber om och dom ska kunna leverera det? Det ser jag som nästan omöjligt, men varför jag blir så jävla misstänksam är för hon verkligen "gillar" mig..

"My number is ..... and you'll see tomorrow it is me! good night love you <3 :* <3 <3 "

Kan ni rekommendera någon app till android där jag kan ta skärmdumpar UTAN att hon märker det?
Just nu måste jag ta på flygplansläge, ta skärmdump logga ut snapchat - stänga ner snapchat - sätta på internet - logga in på snapchat. världens jävla process!!
Uppdatering skriven 9 Juli 2016, 18:45
Hej igen!
Ja, det blev tyvärr ingen skype igår eftersom jag kom hem klockan 05.00.
Idag har vi pratat hela dagen, på snapchat.
Fått nya bilder på henne, och fått sätt hennes vagina.
Nu ska hon även efter en stund ta en bild i spegeln från golvet till brösten.
Får se om det verkligen är hon nu :)
Förut har hon även sagt att hennes kamera inte funkat att göra videoinspelning på.. men hon kunde spela in sin fiffi? :o mycket skumt så jag bad henne att spela in en video på sitt ansikte och ge mig en släng puss!

Vi får se vad man får för svar.. :)
Sedan när hon lekte med sin fiffi så hade hon något armband på handen, så jag bad henne skicka bilder på sina händer.
Skulle armbanden vara borta under nästa bild hon skickar så var det alltså inte hennes fiffi utan hon "fejka" och då ska jag fråga ut henne totalt =)..........

Återkommer!
Uppdatering skriven 9 Juli 2016, 23:30
Jag kan säga att jag är nog faktiskt 99% säker på att det är hon på riktigt..

Bilder från idag.
http://imgur.com/a/ouMaw

Som jag skrev i min förra uppdatering, hon skickade mig 2 snapvideos när hon lekte med hennes fiffi, den var så sjuuk fin vill jag bara kommentera!
Men som jag skrev, så hade hon något på armen ( nej inget armband som jag skrev) utan toffsar av något slag var det jag menade..
och när hon skickade dessa strand bilder så ser ni att hon har toffsar på sin hand och det var exakt så det såg ut när hon skickade videosnappen till mig idag. .

Det är omöjligt att det skulle kunna vara nån jävel som fejkar allt, det är helt omöjligt.
Jag har även haft koll på en liten "hud prick" eller vad man kallar det som hon har vid magen, och hon har haft det på både när hon har skickat naken bilder och så kolla jag en bild på instagram och där såg man att det var samma prick på samma ställe..

Hon har även sagt att hon vill träffa mig, och är beredd att komma till sverige och att hon ska jobba lite extra för att få råd med biljetten hit..
(men är det hon, och hon verkligen kommer hit nån vacker dag) så tänker jag ju självklart betala halva biljetten! =) men tänker absolut inte ge en enda krona i försprång, så dum är jag icke!!!


Ja, det var det jag hade i skrivandes stund!
Jag åter kommer om jag får något intressant


42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..