×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
4

Nya problem med trumpeten

Postat av Kasykas den 30 Juni 2016, 22:29
15 kommentarer · 1 256 träffar
Tjena tjena, jag har tidigare skrivit en tråd om mina problem som heter "ont i trumpeten" Där jag skriver om ett problem som uppstod från dåliga beslut.
Har sedan dess fått det tittat på och fick en salva som nämnt i kommentarerna på den förra tråden.
Den hjälpte i början och det kändes skönt som f*n att smeta in min baconsvål med salvan men har nu på senare dagar märkt röda prickar på ollonet... Det svider som fan och allt kliande i världen hjälper inte. provat alla DIY kurer men inget hjälper. Det blir värre för varje dag som går och det känns som att jag sliter av ett nytt lager hud varje dag. Det e som eksem på huden och röda prickar på ollonet. Kan det vara en allergisk reaktion eller är det bara ett sammanträffande att det hände. Salvan jag använt mig mest av är "Diflucan" som jag fick av en polare som han använt innan mot liknande klåda.
Någon som har varit med om liknande och har tips? håller på att bli galen och funderar på att bara kapa av mitt fiskespö och bli fruntimmer om det inte hjälper!!

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..