×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träffat tjej, uppdate (Fick ej upp den 5 gånger i rad tilting)

Postat av BlygkilleFastNe den 26 Juni 2016, 01:19
31 kommentarer · 2 647 träffar
Hon spenderade 4 nätter här, första gången vi sågs så var vi lite påverkade, såg film hånglade lite och allt gick bra och vi kom bra överens och skratta åt allt. Andra dagen började vi bli mer kåt, vi var lite bakis så vi dega med film hela dagen och skedade, när vi sedan skulle sova sov vi nakna och började med *sexy times* allting gick bra, tills ja skulle sätta på kondom. Tiden detta tog + att hitta hennes hål (hon är väldigt liten 155 och jag är 190) så den slaknade.

Inget mer med det tänkte vi it happens, men när vi försökte andra dagen, så hände samma skit igen, allt gick bra, TILLS kondom skulle på, då började jag bli nervös och den "slakna igen" hon såg att jag var frustrerad så vi låg och mysa lite och försökte igen, och detta hände, 3 GÅNGEN.
Jag blev frusterad och sa typ de är nå fel på den eller något så började dra i den i ca 1.5 timme och hon försökte trösta mig samtidigt och sa att de var okej och så, sen helt random kom jag utan att känna ngt(hade tappat känseln) men de kom vädligt mkt och även på henns hår och armar då hon låg över mig och vi typ garva åt detta en halv timme innan vi gick och duscha. resterande dagarna, precis innan hon skulle åka, var vi typ sönder teasade båda två, speceilt hon, som precis då vi ska börja så kan ja ej göra något åt de, och ca 30 min innan hon skulle åka gav vi båda upp och körde lite utan kondom och de gick bättre, nu till mina frågor:

1. Har ni vart med om samma sak problem mässigt med att ej kunna få upp den ? typ tilt/psykiskt?
2. Kan hon fortfarande bli grav även om de endast var pytte lite försats quick?
3. Om ni svarat ja på 1. HUR FAN LÖSER MAN SKITEN? hon frågade om jag var bög ett tag och trodde de var ngt fel på henne?


Bjuder på stavfel typ snittat 1 timme per natt sömn senaste 4 dagarna
Tack på förhand, frustrerad kille.

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..