×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-10

Skärrad för livet pga cykel

Postat av qmt den 21 Maj 2016, 02:07
8 kommentarer · 877 träffar
Hejsan mina vänner som verkar mestadels ovänner med mig numera men okok, har några kvar här!

Då jag och några polare lanade så tog vi nattpromenaden som måste göras, drog en cigg, skrek och lekte oförskämd p12a på lekplatsen mitt i mörkret där alla gamlingar kunde säga till oss. Vi går runt en stund till eftersom det är så jävla gött väder här ute.
Vi hittar en cykel som en av mina polare tar, han har någon slags fetisch för cyklar, liksom han sätter upp planscher på cyklister i sitt rum och gör uppoffringar för Monark varje kväll innan han går och lägger sig men men. Han cyklar runt lite på den och vi ställer oss vid tågstationen i den lille förort vi har här jämte oss.
När vi stått där ett jävla bra tag kommer det någon kille och säger till oss att han vill ha tillbaka sin cykel... Klockan kanske var halv 1 på natten eller något och vi är 6 hårda grabbar som ingen skulle vilja bråka med, liksom skulle du komma fram till oss så skulle vi blåsa blåsbubblor på dig så du skulle kissa i brallan liksom. Men den här killen var helt reckless, liksom går fram till oss och ba "hörru jag vill ha tbx min cykel" och jonte då som han heter svarar tbx "okej senpai, u shall get it".
Han ger tillbaka den fule cykeln och går tillbaka till hans hus, nu är han skärrad för livet. Han kan aldrig någonsin cykla igen, nu kommer han bli en sån där människa som aldrig kan åka tandemcykel med utrotningshotade kameler.

Men nu till diskussionsfrågan som handlar om texten ovan; Vad tycker ni om att ta random cyklar som ligger ner i diken, olåsta och bara åka runt lite på dem och sedan lämna de i andra diken?

-qmt
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..