×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Ont i trumpeten :s

Postat av Kasykas den 18 Maj 2016, 20:18
30 kommentarer · 1 615 träffar
Hej! Kille på 18 vårar här.
Har ett problem gällande de.... Nedre regionerna.
Låg med en tjej på en fest härom veckan, blev lite dricka och ordet "packad" räcker inte som beskrivning men kommer ihåg en tjej, det blev en del klängande och det slutade upp i min kompis säng.
Det jag kommer ihåg är att det blev en del sugande och jag kände mig som en kung.
Men när det kom till själva akten så ville hon att vi skulle ha anal sex eftersom hon inte vågat göra det innan. Men nu med lite alkohol i kroppen så kanske det inte gör ont.
Jag tänkte inte så mycket på det och vi körde. Detta pågick la en bra stund och när det va dags att "skjuta" så drog jag ut den. Märkte då att den va täckt av brun sörja och blev aningen äcklad av synen och lukten. Jag drog på mig kläderna och vacklade hem.

Dagen efter dock så vaknade jag upp och lukten fanns kvar. Jag hade bara somnat när jag kom hem och inte tvättat av mig först. Jag tänkte inte mycket mer än att jag måste tvätta av skiten. Lukten fick jag inte bort på några dagar dock.
Men nu, nästan två veckor senare så gör det asont i trumpeten och kan knappt gå på toa utan att vrida mig i smärta. Vågar inte säga det till någon eller ringa läkare.
HJÄLP FRAGBITE!
Någon som varit med om samma sak som kan ge mig lite tips?
Är det farligt?
Går det över av sig själv?
Gör jag fel som inte frågar en läkare?
Har sjukt många frågor :(

Tacksam för svar <3

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..