×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Tror det är min bästa polare och mitt livskärlek

Postat av Lufvast den 14 Augusti 2015, 16:18
22 kommentarer · 1 168 träffar
Tjah FB, Sitter här och tänker så hjärnan sprängs typ. Aja, Nu kör vi. Jag skulle lana med min bästa polare och en tjej. Vi kallar henne Linda

Vi packade upp alla saker, alla datorer och så. Vi körde några cs games, Jag och Linda. Vi är väldigt bra polare och vi spelar dagligen och så. Hon vet att jag skulle kunna dö för henne. Skulle aldrig låta nåt hända henne.

Dem gick och la sig, Vi sitter bara i ett vanligt kill rum så han tar sin säng. Medans hon sover brevid mig på soffan. Timmarna går och sitter och kollar serie medans dem sover (Falling Skies, jävla bra serie, kolla den) Hon hade sin ben över mina knän för att få plats.

Hon vaknar och börjar kolla med mig dock så förstådd hon inget av vad som hände. Men efter några avsnitt så använder jag hennes lår som kudde. Det var inga problem med det. Efter nån timme till så går han upp och sätter sig i data-stolen och gibbar och vi bestämmer att vi alla ska lira ett lol game. Vi kör detta lol game och allt flytter vi har roligt och så.

Efter ett tag så Ville inte Linda spela mer så hon gick och la sig i hans säng. Soffan står precis brevid sängen. Det tar typ 10min. Så går han ner och lägger sig brevid henne, ser inget konstigt med det alla vi 3 är väldigt bra vänner så. Vi har det kul jag jävlas med dem, dem jävlas med mig. Men efter typ 30min av jävligskap. Så blir det helt tyst. Jag flytter på foten så jag ser hur hon ligger. Hon ligger och kollar honom rakt in i ögonen. Då vart jag lite fundersamt. Så jag blir tyst och sen så lät det som dem drog en puss och han säger "Det var väl inte så svårt" Han vet ju att jag älskar denna tjej över allt annat.

2min efter det så flyger jag upp ur soffan och säger att jag måste hem fort för det har hänt en polare en sak (bortförklaring) Jag packar mina saker fortare än vanligt. Jag bor inte så långt bort så det går att mellan. Så vi tog mina saker och knallade hemåt mot mig. Knappt nåt ord sas. Vilket var väldigt konstigt då vi alltid brukar snacka skit. Sista svängen till mitt hus så kommer det en tår ( Har hållt inne hela tiden ) Säger bara att jag blir sån när jag är jävligt förbannad.

och nu sitter jag här och deppar. vet inte vad jag ska göra då båda bara skulle nej det hände inget om jag skulle fråga. Så nu vänder jag mig till er för råd. Har ni varit med om nåt sänt här tidigare.

PS: Jag kommer aldrig kunna titta på dem som jag gör just nu om dem blir tsm. Samtidigt som jag respekterar deras beslut.
Uppdatering skriven 14 Augusti 2015, 20:54
UPDATE: Jag har snackat med båda och båda säger att det inte hände nåt. Dock så vägrar båda svara på när jag frågar om "Det var väl inte så svårt"

Antar att det är wait game som gäller, Kommer inte försöka haffa utan jag kommer vänta och se vad som händer. Skolan börjar på tisdag och då jag går i en annan stad så kommer jag nog inte kunna träffa nån av dem så mycket iaf och vem vet man kanske hittar nån i sin nya klass, vem vet. Har ni fler råd så kom gärna med dem. Lyssnar på allt.

Vilket jävla drama det vart. värsta kriminalaren "Ljuger dem eller inte" Aja, vad brukar man säga "Det finns fler fiskar i havet" eller hur den går
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..