×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är detta Svartsjuka ?

Postat av ZarOs den 21 Maj 2015, 17:50
26 kommentarer · 1 730 träffar
hallå, har dejtat en brud nu ett tag som jag tycker om väldigt mycket och hon desamma, hon vill ha ett förhållande. De är så att hon hade en annan kille innan mig och han var otrogen mot henne ett flertal gånger. Dem var tillsammans väldigt länge o de var verkligen seriöst.

Jag har frågat henne om hon har känslor för mig och om hon har glömt allt innan. Hon säger att hon tycker om mig jätte mycket och att hon avskyr sitt ex och vill aldrig ha något med han o göra. Hon har vart väldigt hemlighetsfull med att visa hennes bilder hon har på telefonen. Så en dag när hon gick iväg en stund så kollade jag var de var hon döljer. Hon har då massa bilder på hennes otrogna ex? Tänker att hon kanske bara vill ha någon som tröstar henne? Hon vet nämligen inte om att jag har sätt dessa bilderna. vad tycker ni jag skall göra ?

Peace out!

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..