×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Får ingen bild på datorn

Postat av @drenalinbarN den 29 Mars 2015, 21:33
5 kommentarer · 968 träffar
Tjena alla, Det är så att min dator plötsligt inte vill få någon bild på skärmen när jag startar den, när jag sätter i skärmsladden i moderkortet så får datorn bild (IBLAND) inte alla gånger de går iheller, grafikkortet sitter i och har även provat med ett annat grafikkort, Fläktarna snurrar och hårddisken går igång alltså ingen bild bara, fick dock höra att de kunde ha med ramminnena att göra, så jag provade ta ut et ramminne, fortfarande samma sak, alltså får bild ibland och datorn går igång som vanligt, efter ett tag när man sitter och surfar så försvinner bilden igen, då måste jag ta av ramminnet och sätta i de igen för att får bild.. Begriper mig inte på varför datorn trollar så med mig.. Så snälla finns det någon söt person där ute som skulle kunna hjälpa mig eller ge mig ett par tips ?
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..