×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Intresserad av mitt ex bästa kompis..

Postat av krimpen den 15 Februari 2015, 22:07
20 kommentarer · 2 574 träffar
Det är som såhär att för typ ett år sen höll jag på med en brud lite längre än en månad för att det sedan rann ut i sanden, vi är bra polare idag och hänger rätt ofta och hon har en ny kille sen nån månad tillbaks så det är verkligen inget mer än polare mellan oss.

Grejen är att hennes närmaste kompis och jag har snackat länge nu och hängt rätt mycket, både själva och även med mitt ex, och nu har jag börjat bli intresserad av just mitt ex närmsta kompis.. Det jag inte vet dock är om hon själv är intresserad för det är inte som att vi snackar som man gör när man är på g eller så utan hon frågar om jag vill ses och vi hänger lite och snackar skit..

Är verkligen sämst på att formulera mig via text och skriver som en 14-åring här just nu men vad ska jag göra, chansa och ta steget fram eller låta det va och köra vidare som polare?


Är för övrigt 20 och hon 18.



Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..