×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lite dåligt samvete!

Postat av Rawdeal den 15 Februari 2015, 16:08
20 kommentarer · 1 629 träffar
Hej på er mina vänner :)

Ville bara prata ut lite anonymt såhär på fb om min nuvarande situation som uppstått.

Kan börja med att säga att jag varit tillsammans med en tjej i nästan 1år men för typ 1 vecka sedan sket sig typ allt.
Hon började ta avstånd efter ett litet bråk och hade inga tankar på att försöka lösa det och svarade mig med dryga/hatiska sms typ ""Alltså förstår du inte begreppet jag hör av mig?" eftersom jag försökt nå henne och lösa problemet som uppstått som vuxna och mogna människor som jag trodde vi båda var även om det betyder att det kan betyda slutet mellan oss istället för att leva i ovisshet. Men efter det smset så skrev jag bara typ att vafan är det med dig, hör inte av dig mer till mig mer.
Har varit dåligt en längre tid, en del bråk och vid ett tillfälle var det slut typ i 2 veckor innan vi testade igen. Hon lider av depression och jag har förståelse för det, ingen extrem depression men fortfarande.
Vi har knappt haft nån närhet på typ 3-4 månader och det är typ tiden som varit riktigt dålig och vi glidit isär, haft sex typ en gång på dessa 3-4 månader, jaa ni fattar, inget har varit som det var i början, men det fattar man att det avtar förr eller senare till en viss gräns, men inte till den nivå det gjort mellan oss.

Nu till saken är att jag fått lite dåligt samvete då jag hade sex med en annan tjej inatt och tjejen jag hade om jag ska vara helt ärlig vet jag inte vars vi står mer än att hon typ sagt att hon inte vet vad hon vill, att hon behöver tid att tänka som hon haft i typ 2 veckor men uppenbarligen behövt mer tid. Men känns lite som att hon säger så bara för att hon inte vågar säga som det är, att det inte funkar och vi borde gå skilda vägar. Därav jag skrev som jag gjorde och det gav tydligen resultat eftersom hon inte hört av sig mer. Men känner bara att vafan ska jag vänta på henne för att hon inte kan bestämma sig eller vara ärlig. Samtidigt kändes det bra att ligga med en annan tjej. Kändes liksom som en bekräftelse att jag inte behöver tjejen jag varit med i ca 1år men samtidigt får jag dåligt samvete, why?

Vad tycker ni? Ska jag skita i den här tjejen jag var med i 1år? Har ju fortfarande känslor för henne men absolut inte på samma sätt som jag en gång hade. Hon har blivit så jävla kall och dryg.

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..