×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

är tjejen intresserad?

Postat av Lampfan1337 den 12 Februari 2015, 18:48
21 kommentarer · 1 377 träffar
tjo fragbite!

är en kille på 15 år som går andra terminen i 9an. Jag har lagt märke till en tjej som gå i 7an, hon är 13 skulle jag gissa på. Jag har märkt att hon brukar titta på mig, hon tittar på mig nästan hela tiden jag brukar titta tillbaks för jag tycker hon är sjukt fin. Vi kan typ sitta i en halvtimme och bara titta på varandra i skolan haha. Nu till problemet vi känner inte varann alls. Jag vill försöka kontakta henne och berätta att jag är intresserad utav henne och att jag tycker att hon är sjukt fin men jag undrar bara hur jag ska gå tillväga? vi har aldrig pratat elr något.
Vi har varann på facebook osv.. Jag har haft sjukt dåligt självförtroende men det senaste halv året har jag tränat kampsport och styrketräning varje dag så jag känner att jag har självförtroendet nu och min acne har lugnat ner lite granna jag har inte lika mycket längre. Så hur ska jag gå tillväga fragbite? hur ska jag ta kontakt och lära känna henne? jag vill helst börja prata med henne i skolan men som sagt jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga jag har aldrig någonsin tagit initiativ och pratat med en tjej har aldrig heller haft en flickvän men nu är det slut med det !!!

jag uppskattar all hjälp och tips, tack på förhand fragbite.

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..