×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

3 Frågor om träning!

Postat av BlygkilleFastNe den 20 Januari 2015, 07:59
28 kommentarer · 968 träffar
Har några frågor om träning och skulle uppskatta om någon här som är kunnig skulle kunna hjälpa mig! :)

1) Går de deffa och samtidig bygga muskler är skall man bygga muskler först innan man börjar deff?

2) Vilket är de snabbaste och effektivaste sättet att deffa utan att gå ner i muskelmassa men förlora fett (Alltså ej skadligt sätt så som att svälta) Vet att springa är ett sätt och kost ett annat, dock förlorar man väl lite muskler när man springer så de är väl inte optimalt.

3) Jag är en rätt upptagen person då ja går ingenjör och har mycket i skolan så vissa dagar ja inte bara hinner gå och träna. Det jag undrar är om de går att bli vältränad med att endast ex träna 3 gånger i veckan men att man delar upp kroppen i halvkropps pass, ex triceps, rygg, axlar och i andra biceps bröst ben och lite mage efter båda och bara repetera denna struktur. Hinner ofta inte mer än 3 gånger i veckan men när jag väl gör de brukar ja dela upp de ännu mer och köra 2 muskelgrupper, detta gör jag även när jag har en mindre intensiv period i skolan då jag hinner! Räcker detta för att se ex ut såhär eller lär man ligga i mer: http://imgur.com/6Q2lZv4

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..