×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Problem med mitt ex

Postat av Osocial den 11 December 2014, 16:25
14 kommentarer · 1 174 träffar
Hej! Är ny här på fragbite så ni får ursäkta om något blir fel. Kan ju berätta lite om mig: jag är en tjej som ska fylla 15 i januari. För ca 6 månader sen träffade jag en kille på 17. Han var världens mest charmiga och bästa kille. Så blev vi ihop och han blev mer och mer kontrollerande. Han lackade ur om jag umgicks med andra killar, om jag skrev med killkompisar, om jag råkade missa när han ringde osv. Efter ytterligare ett tag så började han säga att jag var dum om jag inte hade sex med honom & sen han blev arg när jag inte ville. Det brukade sluta med att vi hade sex fast jag sagt att jag inte hade lust.

Efter ca 5 månader sen så orkade jag inte mer och gjorde slut. Från början tog han det bra. Han hörde inte av sig första veckan och det var lugnt. Men sen bröt helvete lös. Det började med att han ringde 24/7 och bad om ursäkt för att han var så kontrollerande och för att han övertalat mig att ha sex när jag inte ville. Jag sa typ bara att han skulle lämna mig ifred och sluta höra av sig. Då vart det som att han blev arg på nått vis. Han sa att jag borde bli ihop med honom igen eller att jag annars borde vara rädd.
Så en dag när jag var ensam hemma så gick han bara rakt in i lägenheten och sa med retfull kall ton "Anja, vet du vad jag älskar med dig? Att du är så sexig. Det enda jag vill när jag ser dig är att få knulla". Sen sa jag att han skulle gå ut och att jag aldrig ville se honom igen. Det kändes så vidrigt av honom att bara gå in i lägenheten och säga något sånt. Om vi fortfarande skulle vara tillsammans och han skulle ha sagt så med en snäll och varm ton så fine men det var så obehagligt för han lät iskall på rösten när han sa det.
En annan gång när vi var i en skolkorridor samtidigt så tog han på min rumpa. Vid ett annat tillfälle skickade han massa bilder på sin kuk och massa bilder på mig (naken) som han tagit när vi hade sex & sa att om vi inte blev ihop igen skulle han visa sina kompisar dem bilderna.
Senast idag efter skolan kom han och och frågade med den där hemska rösten om jag inte gillade bilderna på hans kuk och om jag inte skulle ge mig snart för det vore ju inte så kul om hans kompisar fick se bilderna på mig :/ jag kan ju inte direkt ta hans mobil och radera dem och min mardröm är att fler än han och jag ska få se dem bilderna.
Jag har sagt åt honom att sluta, att vi aldrig mer kommer bli ihop & att jag inte vill ha något med honom att göra. Det är så hopplöst för han blir bara mer och mer taggad på att förstöra mitt liv när jag säger åt honom känns det som. Vissa gånger tänker jag att jag borde bli ihop med honom igen bara för att slippa riskera att folk får se bilderna & för att slippa hans tjat och "hot". Men samtidigt är jag inte kär i honom längre och jag orkar inte ha det som det var när vi var tillsammans. Båda sakerna känns lika jobbiga. Antingen vara ihop med honom fast jag inte vill eller att nakenbilder sprids och att han irriterar o skrämmer mig. Jag vet inte vad jag ska göra?! Hjälp mig :/


Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..