×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Fel att kolla porr osv?

Postat av GeT_FiFFy den 7 November 2014, 18:33
33 kommentarer · 4 994 träffar
Hej bois!

Jag är tillsammans med en tjej och varit det i ungefär 7 månader nu, hon är den bästa jag vet och jag älskar verkligen den människan.

Diskuterade porr med min mor (låter fel jag vet) och hon sa att alla gubbar på hennes jobb hade en väldans stor diskution om just porr. Då hade hon frågat dem om man kollar porr när man är kär och då hade vartenda en svarat nej.

Jag personligen tittar på porr. Jag har problem med det, jag måste runka hela tiden och kolla på nakna tjejer minst en gång per dag. Jag har sug efter andra kvinnors kroppar även fast jag är tillsammans med en tjej som jag, åtminstone tror, älskar och är kär i. Jag vill leva med henne resten av mitt liv.

Hon säger att hon är okej med att jag kollar på porr och jag har till och med gjort en del dumma grejer som handlar om det (inte otrogen men på sätt och vis) och hon har förlåtit mig totalt. Men ändå så säger hon att hon är rädd att hennes kropp inte är tillräckligt bra när vi pratar om sånt här typ.

Är jag inte kär i henne? Älskar jag inte henne? Jag hade inte klarat av att inte runka, vi träffas bara 1-3 gånger i veckan också....

wat2do?

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..