×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
7

Få kontakt med drömtjej?

Postat av IMOvANE den 30 September 2014, 22:52
55 kommentarer · 2 289 träffar
Yo. Det är så att jag har världens jävla crush på en tjej som jag aldrig ens snackat med irl (vad jag vet) som bor i samma stad som mig. Hon är snart 16, och jag snart 17. Jag går alltså på gymnasiet och hon 9an. Har inte precis några gemensamma vänner med henne, förutom min polares flickvän (dom gjorde precis slut och bråkade jävligt mycket) vilket gör att jag knappast har ett bra rykte genom att vara bra polare med honom.

Denna tjej är enligt mig perfekt på alla sätt, men är med i ett stort tjejgäng som är väldigt självständiga och leker rätt svåra vad jag uppfattar det som, då jag slängde iväg en snap (snapchat) till henne i sommras, dock en sen natt och bilden var typ helt svart så man såg knappt mig och denna iggade hon bara rätt av. :(

Inget mer med det, har fått höra av dom flesta tjejer att jag ser väldigt bra ut (känner mig så jävla töntig som skriver detta), men det är iaf vad jag fått höra. IRL är jag rätt så blyg i början med folk jag inte känner. Har hoppats på att få hamna på samma fest nån gång som henne men har hittils inte uppnått målet.

Hon har haft ett 1 års förhållande innan vad jag vet och den snubben såg imo inte superbra ut, rätt så tråkig klädstil osv men kan ju såklart ha varit en toppenkille., men på senare tid har honverkat ignorera främmande killar helt och bara hänger med sina 10poängs-polare. Tänker typ jämt på henne vilket är rätt så sjukt då vi aldrig haft ens en konversation irl.

Skriva är fan inget jag föredrar då det kan ge så jävla tråkigt intryck plus att om hon skulle dra nån slags ignore igen tar jag nog självmord, så har någon varit i samma sits som mig och har några tips? Ja jag är desperat så jag gör en jävla tråd, inget och förlora!<3

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..