×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska jag göra?

Postat av pehtome den 21 Juli 2014, 23:43
40 kommentarer · 1 668 träffar
Tjenare vänner och fiender!

Jag har ett problem som gör att jag inte mår som en prins så att säga.. Ni får ta detta precis hur ni vill, men såhär är det:

Jag och min flickvän har varit tsm i 2år nu och innan vi blev "officiellt" tsm så strulade hon med annan kille på en festival.
Men till saken, hon har nu nekat mig sex i 25 dagar och ska fara till Aya Napa på fredag. Tidigare förra veckan så sa hon att hon var less (allmänt) och var inte intresserad av att träffa mig. Allt känns väldigt konstigt och jag får massa konstiga idér om vad som är fel etc.
Jag pratade med en polare på skype och berättade läget och jag fick som svar att om han var i samma skor så hade han bett henne fara...Juste, han sa också något i stil med "När en katt blir matad på ett annat ställe så slutar den komma till tidigare ställe" och ni förstår nog vad han menar med det.. Men jag vet inte vad jag ska tro, vad jag ska göra eller någonting...

Vet inte riktigt vad jag söker efter, svar om vad som är fel? Empati? Jag vet inte, vad skulle ni gjort i min sits? Vad är det som är fel just nu? Har ni varit med om liknande? Behöver stöd, hjälp, någonting...

Tackar på förhand för seriösa svar...
Om det är intressant så är jag 20 och hon 18..

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..