×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utan flickvännen i en månad till, hur?

Postat av martinwahlgren den 15 Juli 2014, 20:36
30 kommentarer · 2 690 träffar
Visst älskar man sommaren, men inte fan gör jag det just nu. För ca 4 månader sen träffade jag en helt otrolig tjej, vi har haft det jättebra, nästan för bra för att vara sant. Nu när sommaren kom så var hon först borta i en månad med sin familj i Kanada, så det var skillnad på tid etc. men det gick bra. Sen när hon kom hem så var vi med varandra ca. 4 dagar och det var helt otroligt mysigt. Men sen stack jag iväg till Grekland och ska vara där i en månad jag med. Hur fan ska man klara det? Några tips? Tänker inte skita till det då det är något av det härligaste som hänt i mitt liv hittills. Förra året så hade jag liknande tillstånd, träffade inte bruttan på 6veckor och när vi sen sågs blev jag sjuk i lunginflammation några veckor. Och under den tiden jag ligger med 40 graders feber så får jag reda på att hon varit otrogen under tiden vi varit ifrån varandra. Hur fan ska jag se till att detta inte händer igen? Visst den här tjejen är 100ggr bättre än förra och skulle aldrig göra så här, men ändå, kan inte säga att jag inte är lite skraj.
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..