I fjol lyckades Joel "flippoz" Brix tillsammans med esport-communityn få sig en hamburgare vid namn McNiP lanserad på McDonald's i Sverige. Detta var tack vare en kampanj vid namn My Burger som tillät gemene man att skapa en egen hamburgare, där de fem godaste bidragen fick en varsin vecka på McDonald's menyer. Nu kan Fragbite gladeligen offentliggöra att burgaren återlanseras!
Anledningen bakom succéburgarens comeback hos den rödgula kedjan är att den, hör och häpna, blev den mest framgångsrika kampanjburgaren under hela My Burger. Detta har givit McNiP ytterligare tid i rampljuset, det är dock oklart exakt hur länge den kommer att finnas tillgänglig.
Återlanseringen sker redan imorgon den 8 april, detta i samband med att en ny upplaga av McDonald's My Burger drar igång. Så det är bara att skippa allt vad lunch- och middagsplaner heter för att återuppleva fjolårets mest framgångsrika kampanjburgare. Om vi får se ytterligare ett esport-mål vinna i den kommande kampanjen återstår att se.
Anledningen bakom succéburgarens comeback hos den rödgula kedjan är att den, hör och häpna, blev den mest framgångsrika kampanjburgaren under hela My Burger. Detta har givit McNiP ytterligare tid i rampljuset, det är dock oklart exakt hur länge den kommer att finnas tillgänglig.
Återlanseringen sker redan imorgon den 8 april, detta i samband med att en ny upplaga av McDonald's My Burger drar igång. Så det är bara att skippa allt vad lunch- och middagsplaner heter för att återuppleva fjolårets mest framgångsrika kampanjburgare. Om vi får se ytterligare ett esport-mål vinna i den kommande kampanjen återstår att se.